Klachten

Wij proberen zo goed mogelijk voor ieder te zorgen. Toch kan het gebeuren dat iemand hierover niet tevreden is.

Als iemand een klacht heeft over de zorgverlening, adviseren wij dit eerst met de zorgverlener te bespreken. Ook kan de klacht rechtstreeks gemeld worden. Dit kan door te bellen naar +31 6 25 40 57 39 of mailen naar klachten@lindentreecare.nl .

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

De vraag of klacht kan voorgelegd worden aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert de klacht met informatie en advies op te lossen en kan de melder in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen de melder en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

Het Klachtenloket Zorg is gemakkelijk bereikbaar door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl Voor meer informatie: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Ook kan een klacht ingediend worden bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. De klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt het geschil en volgt er een bindende uitspraak. Dat betekent dat de melder en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie: www.degeschillencommissiezorg.nl